USLOVI ONLINE KUPOVINE

radan.rs je online prodavnica koja posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini i svim ostalim važećim zakonima i propisima u Republici Srbiji. Detaljni uslovi kupovine navedeni su u sledećem tekstu. Molimo Vas da se upoznate sa njima pre nego što obavite kupovinu:

Zaposleni u salonu RADAN će kontaktirati kupca telefonom ili putem maila u roku od jednog dana od dana porudžbine. Za porudžbine subotom i nedeljom biće kontaktirani prvi radni dan u sedmici. U slučaju da traženi proizvod nije trenutno dostupan, tj. nema na lageru, kontaktiraće Vas odgovorno lice.

Kontakt podaci za kupca su:

Telefon: 063/250-280
E-mail: radan@radan.rs

Kupcima je na raspolaganju online podrška svakog radnog dana i subotom od 08-20 h.

*Napomena*: Rok isporuke za dušeke koji nisu dimenzije 90×200 i 160×200 je 30 dana. Proizvodi koje dostavlja brza pošta se isporučuju u kutijama i nisu namontirani, a kupac montažu organizuje u sopstvenoj režiji. U slučaju nestručne montaže, ne važi garancija na proizvod.

NARUČIVANJE

Za naručivanje proizvoda iz ponude online prodavnice radan.rs potrebno je da ispratite sledeće korake:

1. Pronalaženje proizvoda koji želite da kupite

Proizvodi su organizovani po kategorijama koje možete pregledati poput kataloga. Kada pronađete proizvod koji želite da naručite, izaberite dimenziju ili dezen koji želite, a zatim izaberete dugme “Dodaj u korpu”. Time ste proizvod ubacili u svoju korpu. Dalje, slobodno možete nastaviti sa pregledavanjem proizvoda, a u korpu možete dodati još proizvoda.

2. Pregled Korpe

Kada ste završili sa stavljanjem proizvoda u korpu i želite da ih naručite, izaberite opciju “Korpa”. Na stranici korpa se prikazuju svi proizvodi koje ste do sada stavili u nju. U korpi možete navesti koliko komada jednog proizvoda želite naručite ili ako ste se predomislili u vezi nekog od njih, proizvod možete izbaciti iz korpe. Korpa je početna tačka u kreiranju narudžbenice. Kada ste zadovoljni sadržajem svoje korpe, krenite dalje na sledeći korak.

3. Unos podataka o naručiocu i mestu isporuke

U ovom koraku je potrebno da navedete podatke o naručiocu i adresu gde je potrebno paket isporučiti. Podaci o naručiocu su podaci koji će biti navedeni na računu koji će vam biti poslat zajedno sa pošiljkom. Podaci o mestu isporuke su podaci gde želite da pošaljemo pošiljku. Molimo vas da sve podatke navedete što preciznije. U slučaju neispravno unetih podataka, može doći do vraćanja vaše pošiljke i sporije isporuke.

Odaberite način isporuke:

  • U dogovoru sa salonom

Odaberite način plaćanja.

  • Plaćanje po predračunu

4. Pregled i potvrda narudžbenice

Na kraju, pre nego što potvrdite narudžbenicu, možete još jednom pogledati sve njene detalje: šta ste naručili, podatke o naručiocu, adresu isporuke, kolika je ukupna cena, itd. Ukoliko se slažete sa narudžbenicom izaberite opciju “Završi kupovinu” čime je ona kreirana. Automatski sa potvrdom narudžbenice na registacioni email vam se šalje pregled narudžbenice.

OPŠTI USLOVI KUPOVINE

Ovi uslovi kupovine definišu postupak naručivanja, plaćanja, isporuke kao povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim stranicama.
Proces kupovine na našoj web prodavnici je sledeći:
– Kupac šalje upit za izabrani artikal čime prihvata Opšte uslove kupovine.
– Isporučilac napravi predračun-ponudu i kreira poziv na plaćanje putem predračuna.
– Kupac potvrdom da želi platiti kreirani poziv na plaćanje još jednom prihvata ove opšte uslove poslovanja te vrši plaćanje putem predračuna bankarskom transakcijom.
– Po uspešno autorizovanoj transakciji Isporučilac radi dostavu robe prema dogovorenim Uslovima.
– Isporučilac (Prodavac) je naša web prodavnica na ovoj web adresi.
– Kupac robe je posetilac web prodavnice koji odabere barem jedan proizvod, pošalje upit za taj proizvod i dobije valjanu ponudu-predračun i izvrši uplatu.
– Sve cene iskazane na našoj web Prodavnici su sa PDV-om i iskazane u dinarskom iznosu u kom se i radi naplata kreiranog predračuna!

– Prodavac je odgovoran u slučaju nesaobraznosti robe, u smislu Zakona o zaštiti potrošača.

Naručivanje se vrši na stranicama naše online Prodavnice slanjem Upita. Prilikom poručivanja koristi se standardna tarifa za telefonske pozive. (član 27 Zakona)

POVRAT / REKLAMACIJE

Kupac ima pravo na reklamaciju robe u sledećim slučajevima:
– isporuka robe koja nije naručena
– isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
– ostali slučajevi u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

Prodavac će odobriti povrat robe Kupcu nakon prijema opravdane reklamacije e-mailom, pismeno, ili na fax sa instrukcijama za povrat robe.
U slučaju nemogućnosti zamene proizvoda, Prodavac će nadoknaditi Kupcu njegove troškove povrata robe i vrednost robe koju nije više u mogućnosti da isporuči.
U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom Prodavca, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali.
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača za svaku kupovinu putem interneta kupac ima pravo na jednostrani raskid Ugovora u roku od 14 dana od dana preuzimanja.
Prilikom jednostranog raskida Ugovora neophodno je sledeće: popunite i pošaljite Obrazac za jednostrani raskid Ugovora na službenu mail adresu Prodavnice i nakon naše potvrde o prijemu popunjenog obrasca, pošaljite popunjen Obrazac sa kompletnim proizvodom i računom na adresu sa koje Vam je roba poslata ili koja je navedena na računu koji je dostavljen uz robu.

U sličaju odustanka od ugovora, smatra se da ugovor nije ni zaključen (član 33 Zakona).

Uz proizvod obavezno pošaljite i neoštećenu ambalažu proizvoda.
Troškove transporta prilikom Jednostranog raskida Ugovora snosi kupac. U slučaju povrata reklamirane robe trošak povrata ide na teret prodavca. Povrat robe se vrši preko kurirske služabe sa kojom prodavac ima zaključen ugovor. Ukoliko neki od gore navedenih zahteva ne bude ispunjen nećemo biti u mogućnosti da Vam prihvatimo zahtev.
Naša web prodavnica će najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od prijema izjave o jednostranom raskidu Korisniku vratiti iznos koji je primio po osnovu narudžbine/maloprodajnog računa.

Reklamacije se šalju na mail  radan@radan.rs, ili na telefon i fax 032-651-159.

Kupac nema pravo na povraćaj robe u slučajevima iz člana 37 Zakona.

Potrošač nema pravo da odustane od ugovora u slučaju:
1) pružanja usluga, nakon što je usluga u potpunosti izvršena ako je pružanje usluge počelo nakon izričite prethodne saglasnosti potrošača i uz njegovu potvrdu da zna da gubi pravo na odustanak od ugovora kada trgovac u potpunosti izvrši ugovor;
2) isporuke robe ili pružanja usluga čija cena zavisi od promena na finansijskom tržištu na koje trgovac ne može da utiče i koje mogu nastati u toku roka za odustanak;
3) isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača ili jasno personalizovane;
4) isporuke robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja;
5) isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke;
6) isporuke robe koja se, nakon isporuke, zbog svoje prirode neodvojivo meša sa drugom robom;
7) isporuke alkoholnih pića čija je cena dogovorena u vreme zaključivanja ugovora o prodaji i čija se isporuka može izvršiti tek nakon 30 dana od dana zaključenja ugovora, a čija stvarna cena zavisi od promena cena na tržištu na koje trgovac ne može da utiče;
8) ugovora kojima potrošač izričito zahteva posetu od strane trgovca u cilju sprovođenja hitnih popravki ili održavanja; ukoliko prilikom ove posete trgovac pruži i druge usluge osim onih koje je potrošač konkretno zahtevao ili dostavi drugu robu osim delova za zamenu koji su neophodni za održavanje ili izvršenje popravke, pravo na odustanak od ugovora se odnosi na ove dopunske usluge ili robu;
9) isporuke zapečaćenih audio, video zapisa ili računarskog softvera, koji su otpečaćeni nakon isporuke;
10) isporuke novina, periodičnih izdanja ili časopisa osim pretplatničkih ugovora za isporuku ovih izdanja;
11) ugovora zaključenih na javnoj aukciji;
12) pružanja smeštaja koji nije u stambene svrhe, transporta robe, usluga iznajmljivanja automobila, usluga pripreme i dostavljanja hrane ili usluga povezanih sa slobodnim aktivnostima ukoliko ugovor predviđa konkretni rok ili period izvršenja;
13) isporuke digitalnog sadržaja koji nije isporučen na trajnom nosaču zapisa ako je izvršenje započelo posle prethodne izričite saglasnosti potrošača i njegove potvrde da zna da na taj način gubi pravo na odustanak od ugovora.
Prestao je da važi raniji stav 2. (vidi član 28. Zakona – 44/2018-3)

IZJAVA O ZAŠTITI VAŠIH PODATAKA

Naša web prodavnica se obavezuje da će pružiti zaštitu ličnih podataka kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su potrebni za ispunjenje naših obaveza;
informiše kupce o načinu korišćenja prikupljenih podataka,
redovno daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li, ili ne, da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.
Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.

Svi zaposleni naše web Prodavnice i poslovni partneri odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Želimo Vam uspešnu kupovinu!

NAPOMENA

Za eventualne greške u informacijama ili propuste na prikazu ne preuzimamo odgovornost. Slika je isključivo simbolički prikazana. Boje i nijanse na slikama su informativnog karaktera i ne moraju u potpunosti odgovarati bojama na štof kartama i uzorcima koje poseduju saloni. Za više informacija obratite se direktno prodavcu u maloprodajnom objektu.